تعویض و مرجوعی کالا
درصورتی که نیاز به هماهنگی با پشتیبان دارید فقط در واتساپ پیام بدید( تماس تلفنی اکیدا نداریم)
در چه شرایطی امکان تعویض یا عودت محصول امکان پذیر است:
1-محصول در شرایط اولیه باشد و استفاده نشده باشد،اگر محصول استفاده شده باشد و برای ما بفرستید ، مجددا برای شما ارسال خواهد شد(بصورت پسکرایه)
2-نهایتا همان روزی که بسته را دریافت میکنید فرصت دارید که به پشتیبانی فروشگاه اعلام کنید که قصد تعویض یا مرجوع دارید و با پشتیبان هماهنگ شوید.(زمان دقیق رسیدن بسته به شما از طریق کد رهگیری پست قابل مشاهده است).
اگر قصد تعویض سایز دارید:
1-بسته رو به آدرسی که ادمین در واتساپ بهتون میده ارسال میکند.
2-وقتی بسته به دست ما رسید سلامت کالا چک میشه و اگه مشکلی نبود ، شما مبلغ 75000 تومان به ازای هر جفت کفش (هزینه ی پست ) برای ادمین واتساپ واریز میکنید.
3-سایز مد نظرتون براتون ارسال میشه.
اگر قصد مرجوع دارید (یا قصد تعویض سایز داشتیدولی سایزمدنظرتون موجود نبود):
1-بسته رو به آدرسی که ادمین در واتساپ بهتون میده ارسال میکند.
2-وقتی بسته به دست ما رسید سلامت کالا چک میشه
3-شما مبلغ 75000 تومان به ازای هر جفت کفش(هزینه ای که برای پست موقعی که ما ارسال کرده بودیم پرداخت کردیم) رو برای ادمین واتساپ واریز میکنید
4-سفارش شما لغو میشه و کل مبلغی که موقع ثبت سفارش واریز کرده بودید براتون واریز میشه به همون کارتتون
نکته ی مهم
ارسال کلیه ی کار های ما رایگان هست ولی اگر قصد مرجوعی داشتید باید هزینه ی پست اولیه رو پرداخت کنید،درصوتی که محصولی فروش نرفته باشه پرداخت هزینه ی پست از سمت ما منطقی نیست.
برای تعویض سایز هزینه ی همه ی پست ها چه رفت و چه برگشت با مشتری است. پس در انتخاب سایز و رنگ حتما دقت کنید.
نوع ارسال:
درمواردی که لازم است تا بسته رو برای فروشگاه ارسال کنید توجه داشته باشید بسته حتما با پست ملی ارسال شود.از ارسال با تیپاکس ،چاپار یا سایر شرکت ها جدا خودداری کنید.اگر بسته با روشی غیر از پست ارسال شود از دریافت آن معذوریم و بسته به سمت شما عودت می شود.